Allt redan ändrat!




Har precis vart ute med mamma och delat ut Söder om Söder.
Träffade på en jätte fet katt när jag var på femte våningen. Det var den tjockaste katt jag sett men också väääldigt söt.

Innan vi gick så passade mamma på att Ringa Magnus för att kolla om hur jag skulle göra i musikalen som vi ska ha.
Han tyckte att vi skulle prata om det imorgon. Och sedan sa han lite grejor om att det var okej att göra som jag gjorde just nu, altså att ja g gick till skolan och blev det jobbigt så skulle jag åka hem, vilket det ofta blir nu för tiden. Och sen så skulle han prata med lärarna så att dem skickar hem läxor och hemuppgifter till mig.

dem ringde också från NIKE idag och jag kommer in hos dem en 30maj :S vilket betyder att jag ska gå hos dem i sommar:S känns verkligen inte kul, men bara allt blir bättre, så kan jag göra det.
Vet än inte hur lång tid jag ska va där. Jag och Mamma ska dit på möte snart n¨gon gång vet inte rikigt när.

Nu ska jag snart iväg och kolla på Rent hus, börjar ju inte föräns om 40 minuter men ändå. Känns inte så kul stt kolla på det längre sen man fick veta att allt var fake. Dem som är med i Programet får tydligen skriva på något avtal på att dem inte får städa huset på två veckor, och då kan man ju tänka sig hur det ser ut om man inte fåt diska på två veckor.
och sen kommer dem där två tanterna dit och undrar hu rman kan leva så stökigt? Känns så fake allting, Men det är ändå lite kul att kolla, på när det ändå inte kommer någonting på TV.

kram/ Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0