Cubus sommarklänningar

Var på Cubus och kollade runt lite efter sommarklänningar.
Och jag har aldrig vart så förkjust av den butiken riktigt. Vet inte varfr, men har inte gillat den så mycket.

Och efter att ha vart inne på MQ, H&M, och JC , så bestämde jag mig för att bara gå kolla fort om dem hade något. Jag menar jag hittade rätt snygga kläder där i julas när jag fick ett Precentkort av min morbror i julklapp.
men iallafall och tror det eller ej. Men jag hittade faktiskt fyra jätte söta sommriga klänningar. Men det var bara en av dem klänningarna som sagt riktigt snyggt. Det var en utan några sånna där armgrejer, hehe lite svårt att förklara och har ingen bra bild på den.
Men iallafall, så satt den skit snyggt, även fast den inte såg så snygg ut när den hängde på galgen. Men sen så hade dem inte min storlek :S Så jag bestämde mig för att inte köpa någon annan klänning utan att vänta tills det kommer ut några fler.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0