Ett tag sen

Nu var det ett tag sen, som jag skrev här, Ifredags var det sist.
Anledningen är att jag har vart hos min pappa, som jag skrev i det senaste inlägget, och inte har tillgång till någon internet där.
Eller jo det har jag vist, fast jag har vart så slarvig att jag inte "hunnit" gå in här och skriva något.

Nåja, jo helgen vart mer än lyckad.
I Fredags gick jag på min pianolektion som vanligt.
Sedan träffade jag Sandra i råcksta, och vi var bara lite.
Vid 18.00 kom Pappa, Lina och Alex och hämtade oss, dem skjussade hem Sandra, och vi åkte och åt middag i vällingby centrum. Kune jag förstås frågat Sandra ifall hon hade haft lust att hänga med, fast vi kom på att vi skulle äta ute efter att vi skjussat hem henne,

Men men.. i Lördags kom vi nte på vad vi skulle göra, så som musikälskare som jag vart hela livet XD kom jag på att vi borde åak till Musikmuseet. Alex min lillebrorsa som alltid ska vara så himla negativ till allt blev såklart sur och ville åka hem til mamma. tills vi kom fram till museet. Man kunde testa alla sorts instrument "med hörlurar" vilket alex inte trodde från början XD
iallafall, dem hade en shopp, där jag köpte en G-klavs reflex. Och jag och Isabell hittade en karaoke hörna med ett stativ mick och en kamera.

Både Isabell och Pappa tryckte bort låten varje gång jach och Lina försökte sjunga Mamma Mia i karaokeformat.

Nåja, även den dan vart lyckad.
I söndags altså igår åkte vi bara in till stan och köpte glass eller rättare sagt DEM köpte glass, jag pallade inte äta någon.

Men men,,,när vi kom hem åt vi räckmackor, cilket jag kommer få äta en vecka framöver eftersom Sotiris kom med 1.2kg salladsräckor i lördags, och dem måste ätas upp innan dem blir dåliga.

ha det bra // Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0