fel på tiden!

Nu har jag stressat mig igenom hela morgonen, med att bada, städa och baka.
Sen när jag ätnligen är klar med allting så kommer jag på att jag ska åka hemifrån 13.45 och inte 12.45.
SÅ nu har jag en hel timme på mig, att inte göra någonting på.
Ska nog bara blogga lite, och gå in på nätet.

På måndag ska jag börja iskolan igen, och går då i tre veckor, innan jag börjar på dagenheten NIKE.

Min största Dröm just nu, är iallafall att kunna vara vanlig igen till sommaren, även fast det kan innebära att jag inte kommer våga gå bada någonting på stranden. Och om vi åker till Grekland med pappa pch Lina så får jag sitta och sola med kläderna på XD
så så var det med den saken, annars vet jag att jag bara kommer börja om från början igen,

Nu kommer jag inte kunna Spela The sims 2 på hela helgen vilket känns boooring, Just när jag börjat komma ig¨ng med spelet och allt. Men men bara vi gör nått kul med pappa och Lina så är det okej

ha en bra dag! // Carro

Kommentarer
Postat av: Liselotte

S: Åh tack så mycket för det du sa om layouten! :)

2008-04-18 @ 16:57:15
URL: http://simsnorden.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0