Herstyler Black

I Lördags fick jag min födelsedags precent av min pappas tjej Lina.
Det var en "Herstyler black"

Den finns i tre färger, ocn jag fick då den svarta. Den ser ut som en Plattång, men man kan göra allt möjligt med den, både locka, platta, göra mönster i håret, ja ALLT helt enkelt.

Den värms upp i 200g på bara någon sekund, och man kan använda den hur mycket som helst utan att det tar på Håret.
Den är verkligen super bra, och jag använder den varje dag nu för tiden,.

det var som en mini butik på Fältöversten, där två försäljare stod och testade den på folk. dem står bla också i Kista och Skärholmen Centrum. dem är ändå rätt jobbiga dem där försäljarna, men den här kan jag verkligen rekomendera att man köper.
eftersom att den är hur bra som helst // Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0