Katter

Kolla vad jag hittade när jag sökte lite på Gogle!


Bilden är ifrån Aftonbladet.. Är den inte för söt? Den ser ju jätte trött ut hehe

Men nu ska jag återgå till plugget. och sedan kanske jag spelar lite The sims2. Beror på vad jag är på för humör.
Är jag på dåligt humör så lär dte inte bli nått med något av dem grejorna.
Men jag gör klart detta svenska häfte jag fått av min lärare i Fredags, och sen så tänke rjag ta det lugnt och kanske plugga lite matte.
fast just nu fattar jag ingenting på talet jag ligger på.
(a är ett jämt tal. skriv ett uttryck för nästa jämna tal och vad ksa du lägga till för att få detta tal?)

Ja som sagt, jag har ingen som helst aning,

Men iallafall, på tal om katter!
Här är två bilder på mina små kissemissar!!

image31
Det här är Mimmi, hon är ovanligt snäll och kelig för att vara tjej. Men också väldigt fräck! XD

image33
Det här är Gustav. Honom har jag nog inga komentarer om hehe


Carro

Kommentarer
Postat av: anna

tack detsamma!

jag gillar bilderna i din header :)

2008-04-29 @ 09:41:37
URL: http://addspirit.blogg.se
Postat av: anna

varsågod :) ha en bra dag!

2008-04-29 @ 10:10:25
URL: http://addspirit.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0