Lyckad Helg!!

okej nu har jag vart slarvig óch inte skrivit något i bloggen på hela helgen, Men det är för att Zeineb och hennes lillebrorsa sovit över hos oss från Fredag till Söndag.
Hade inte träffat dem på över ett år, så det var faktiskt skit kul!

I Fredags, hade Zeineb basketmatch i vätertorps sim och idrottshall, så då gick vi på den. Och när vi var på väg hem vid 20.30 tiden så träffade vi Navida på t-banan, henne var det också sådär skit länge sen vi träffades.

Och i Lördags, var jag, Zeineb och mamma, och shoppade lite i centrum. Mamma köpte en skit snygg Rosa sommarklänning och två par skor.
Jag köpte lite ansiktsprodukter och ett par skor.

Men men,,sen på kvällen så kollade vi på "säg att du älskar mig" tredje gången jag såg den.
Och i dag söndags så åkte dem hem.

Zeineb hänger eventuellt med till Grönan den 11 juni, eftersom att hon slutar den 5 juni.
Det vart en super lyckad helg faktiskt. Och den är inte slut än heller.

Pappa kommer vid 16.00 och hämtar mig och min lillebrosa alex eftersom att det vart såndär Grekisk Påsk, i helgen, så vi ska iväg till några släcktingar och grilla lite.
Hoppas jag inte behöver stanna länge´:P ..XD Men börjar inte föräns 11.00 i mårrn ändå, så det skulle inte göra så jätte mycket.

Här är en bild på mig, i Lördags och en bild på mina nya skor (ser ut som alla mina andra )´
image22image23

Kommentarer
Postat av: SSandra

Jätte snygga skor! :)

2008-04-28 @ 18:02:37
URL: http://sandracheikho.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0