Middagsdax!

Vid 17.00 är det dags för middag, enligt mitt matchema från scä :P

Håller på gå fram och tillbaka mellan mickron och Datorn, Fisken vill vist aldrig tina.
Blev vegeterian för runt en månad sen, så nu äter jag nästan inget annat än fisk. Ibland blir det något vegetariskt från hälsoköket, men eftersom att jag bor hemma, så vill mamma inte köpa två maträtter hela tiden.

Salladen är slut, och ingen har vart och handlat, så då får det väll bli "bara" potatis och panerad fisk till middag,

nu ska jag iväg och kolla till fiskarna igen

ha det bra / carrobruden

Kommentarer
Postat av: Sandra

Tack så mycket :)

2008-04-17 @ 17:05:00
URL: http://ssandrew.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0