Ny klänning

Kom precis hem från Centrum.
Jag och Alex åt middag där. Och det börjar bli lite pinsamt att jämt äta "Chicken tikka masala" i indiska köket, eftersom att tjejen som jobbar där börjat känna igen mig.
Men det är ju kanske inte så konstigt, jag menar jag har ju ätit där minst två gånger i veckan nu i kanske en månad.

Men iallafall, så gick jag iväg till Cubus, och gissa vad?
jo dem hade en där skit snygga sommarklänningen jag var och kollade på igår.
Så jag köpte den idag, äntligen. Men såklart när jag skulle betala, så krånglade kortet när jag skulle dra. Det stod typ att det var något problem med kodningen som om det skulle blivit avmagnitiserat.
Så jag gick till närmaste bankomat för att ta ut pengar, men det var samma sak där.
Sen så gick jag till Minuten och tog ut, och då funkade det, tack och lov.

men men..här är min klänning iallafall, tar ett foto med den på mig imorrn :))

Ha en bra valborg allihopa!!
/ Carro

image66
image67

Den finns i blått också, men den var inte lika sommrig, så det fick bli en rosa.
Tyckte inte att den såg så snygg ut såhär, Men den såg absolut as snygg ut, när man hade på sig den :)

Ha en bra kväll

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0