resultat av the sims 2 kök och badrum

Vid 14.00 var jag hemma igen, efter att ha vart med Pappa på Mediamarkt och köpt, The sims 2 kök och Badrum.

Resultatet vart inte riktigt lika bara som jag hade tänkt mig.
tycker man kunde haft lite fler tapeter till köket, allt såg ju nästan ut att tillhöra toaletten. Det fanns bara fyra nya toalettsaker + inredning lite handukar.

Jag kanske helt enkelt har för höga förväntningar hela tiden. Men jag hann inte spela så mycket heller, för först hade jag inrett klart första toaletten, när musen slutade funka, okej vist, startade om datorn och var på rasande humör.

Sen gör jag klart båda två toaletterna och köket, och det blev helt perfect och tänkte att nu ska jag bara spara så kan jag åka och köpa lite nya kläder till simmarna sen.
Men nej då, då fastnat den här jävla datorn igen!

Så nu sitte rjag här, och vägrar starta spelet med den här datorn. det här funkar ju inte, jävligt iriterande att jag lagt ner två jävla timmar, på att fixa och dona, o så bara stannar den hela tiden.

Nu märker jag att jag svär lite mycket, vilket inte är så trevligt, men jag e på så himla dåligt humör nu. Fuck off den här datorn säger jag bara

kramar
carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0