the sims 2 kök och badrum

Idag. kommer The sims 2 kök och badrum ut i butikerna.
Pappa och jag, ska åka och köpa den lite senare idag.
Längtar spänt på att få börja använda den. Möblerna såg väldigt snygga ut på förpackninge, fast så säger jag iuförsig alltid när det kommer ut nått nytt med the sims.

jag har nått konstigt problem, med datorn, som jag fick efter att Frans vart här och instalerat det nya grafikkortet, och det är att Datan är väldigt seg, Heela tiden.
Det tar ungefär 15 min att starta mitt the sims2 och när man väl kör, så hackar den "hela" tiden, och stannar av ibland osv,
det är skit jobbigt, först trodde jag att det var spelet, som var så, bara för att det är data spel, men sen när jag var hemma hos Linnea och körde The sims2, så var den helt normal, och för mig så är det som värsta drömmen att kunna spela The sims 2, så fel fritt XDD

kram/ Carro

ps: Har hört att det kommer ut ett nytt expansionspaket lite senare i höst. Vet dock inte vad den handlar om än ds:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0