TheRing 3

Nu får alla The Ring-fans vänta ännu längre på den andra uppföljaren på filmerna om Rachel Keller och Samara. Tidigare meddelades att den tredje delen skulle ha premiär i början av 2008, men för inte så längesedan ändrades premiärdatumet till minst ett år efter det först angivna. Någon gång under 2009 kommer premiären hållas i USA, vi som bor i Sverige får troligtvis vänta lite mer tills filmen kommer hit. I vilket fall som helst kan man inte förvänta sig något mästerverk när tvåan var så dålig. Visserligen regisserades den av den japanske regissören Hideo Nakata, som även gjorde den japanska ettan, men han kunde gott stannat i den japanska filmindustrin, där han passade perfekt.

samarawell-paper.jpg


komentar: Jag håller verkligen med jag menar jag har både ettan och tvåan, och ettan är lugnt mycket bättre än tvåan. tvåan är ju nästan inte änns läskig, blir ju bara långtråkig. Fast jag tycker att det verkar hur kul som helst att det ska komma ut en TREA. Synd bara att vi i sverige får vänta så länge.
2008 har hittils vart ett riktigt skit år för mig, men nu verkar dem redan som om 2009 kommer bli bättre, jag menar med både The ring 3 och The sims3 hur bra kan det bli liksom??


/ Carro

phpthumbphp.jpg


Kommentarer
Postat av: Anonym

SNygg kommentar rura

/ ssofi.webblogg.se

2009-09-26 @ 19:14:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0