tråkig dag!

Måndagen har vart as trist, som vanligt.

morgonen började med att jag skulle försöka åka till skolan iallafall, och om det blev för mycket, skulle jag åka hem.

Jag var bara med på två lektoner fram till lunch, sen kom pappa och hämtade mig.
Fast jag har ändå inte vart så deppad idag när jag kom hem, eftersom att det börjar dra ihop sig tills jag ska börja på "Nike" dagenhet. och då är jag inte bara hemma från skolan och Spelar the sims, då är jag ju där och träffar andra människor.

Sen så hoppas / tror jag att allt kommer bli mycket bättre när jag börjar 8an, och det är inte så långt kvar nu, så jag hoppas att jag lyckas hålla ut, till Amina kommer till sverige. Då kan vi börja våra powerwalk promenader igen och snacka om "The sims" +Grönalund hela dagarna XD
Vi båda är lika The Sims + Grönalund tokiga :P Fast vi åker ju ändå bara till Grönan en gång om året, eller jag kommer åka dit minst två gånger om året iår.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0