Ugly Betty Och Desperate Houswifes




Om ungefär 10 minuter börjar Ugly Betty och klockan 21.00 börjar desperate houswifes.
Glöm inte bort att kolla på det, alla som brukar se på det.
Men men...
Sitter och smsar Zeineb, nu f´ör att se hur vi ska göra imorgon när det är valborg.
Antingen träffas vi i stan klockan 16.00 eller så kollar jag om hon kanske vill fira valborg hos mig. om hon inte ska göra något annat.

men nu ska jag iväg och förbereda DVD`n för Ugly Betty, Måste spela in det till mamma, som måste städa här så hon hinner inte kolla,
nej usch vad dåligt samvete jag får nu. Varför ska jag kolla på det och inte hon? men jag äter mitt kvällsmål och sen hjälper jag henne att städa lite :)

ha en bra kväll

Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0