bara för att jag är så trött!

Kolla vad jag hittade på EM.se

Tempur Sovkudde Millenium

Detta är den mest avancerade kudden för korrekt stöd till din nacke oavsett om du sover på ryggen eller sidan. Den snedställda framkanten ger extra komfort och idealiskt stöd till den övre delen av ryggraden.

Tempur Sovkudde Millennium finns i storleken Small, Medium och Large beroende på hur breda skuldror man har. Be gärna personalen om hjälp för att prova ut rätt storlek.

Prisexempel Medium 985:-



Det här är då min blivande natt kudde
herrigud 1000 spänn för en jävla kudde, där rök mitt barnbidrag!


men men..det är väll iallafall bättre än att hålla på krångla med min nuvarandra allderles för mjuka ochknägliga kudde och ligga vaken halva natten tack vare det. Herrigud ibland undrar jag vad det är för fel på mig? Normala mäniskor sover ju med normala kuddar,

gud det har verkligen blivit ett problem, just nu funkar det inte änns med sömntabletter :O

men jag får se hur det går när jag skaffat min tempur kudde, hoppas iallafall att det blir bättre då..


Många Kramar

Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0