Ben Barnes 27 år

Bra första inlägg idag hehe

vid 10.00 tiden gick jag, alex och camillo iväg till Ikea, Sen så har jag vart hemifrån fram tills 19.00 på kvällen.
Snacka om att man är trött nu!

Ska ju till pappa imorgon, som jag skrivit förut, men ska kolla med honom om han kan följa med mig på ett möte på Nike först. Känns som att jag måste prata lite med Christina.

Idag när vi kom hem iallafall, så har mina tre böcker kommigt.
men jag måste springa ner till centrum och hämta ut dem på tobaks affären, eftersom att dem är lite för stora för att skickas i brevlådan.
Fort gick det gemfört med min förra bok.

men iallafall, det jag ville komma fram till i  inlägget. trodde att det var 19 Augusti dag, men det är ju för fan 20`de !!!

Så idag fyller alltså Narniia Stjärnan Ben Barnes 27År!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0