Dagens Planering

Godmorgon!
har precis suttigt och kollat på lite gamla avsnitt av TopModel, och ätit frukost.

Idag ska jag och pappa på möte. på nike klockan 13.30 och efter det så åker vi till Pappa och Lina.
Börjar bli jätte nervös inför skolan nu. Jag vill inte börja!! Samtidigt som jag vill börja! men är mest rädd för att det ska bli ett likadant helvete som hele 7an var.
Jag kan lova att jag aldrig vart med om värre! men jag ångrar ändå inte att jag bytte till Engelbrekt i 7an. Jag är inte en sån, som ångrar saker och ting.
Okej vist jag bytte skola och det var ett helvete alltihop men ¨so what? nu är det som det är, och jag ska börja i västerholm på Måndag. nu får jag se till att ordan upp alltihopa istället.

men iallafall, så det ska jag göra idag. plus att jag måste gå till tobak här nere i centrum och hämta upp mina böcker.
Kommer knappt ihåg vilka det var jag beställde, men en av dem var iallafall jävulen bär prada, huset hilton eller vad den nu hette och sen en till, com jag inte alls kommer ihåg vilken det var!

Ha en jätte bra dag!!

Caroline



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0