Första inlägg

har inte kunnatskriva några inlägg tidigare idag, eftersom att mamma suttigt framför datorn hela dagen och hjälpt en kompis med ett prov.

Så medans hon sitter i köket och pratar i telefon resten av dagen, så passar jag på att trycka in ett  inlägg.

Imorse, så var det helt tomt i kylen eftersom att ingen vart och handlat, så jag och mamma började baka scones till frukost och efter det så kollade vi på lite resor och hotel till London.

Och nu sitter jag här och är super nervös inför morgondagen.
klockan 8.00 ska jag vara vid expediotionen och så kommer Lisa och hämtar mig och alla dem andra nya och går till Aulan.
resten får vi se då.
Är så sjukt nervös just nu satt jag börjar må illa. hatar att vara såhär nervös, tur att man inte är det ofta iallafall.
Men imorgon avgörs det ifall det blir ett bra eller dåligt läsår.
och jag hoppas verkligen för gudskull att det inte blir som i 7an, då vet jag ju inte vad jag gör!!

Men nufår vi ha det så jätte bra!!
carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0