Godmorgon

Somnade vid 24.00 igår, och vaknade prick 10.00, så trött är det nog det sista jag kommer va idag.
Men vaknade upp med jordens träningsvärk i benen, så jag går nog inte ut och joggar(går powrwalk idag, och eftersom att jag somnade på soffan så har jag bara ännu mer ont i kroppen haha
men iallafall, så vid 12.00 tiden kommer min farbror och hämtar oss och, vi åker till Pappa och Lina,
Men jag måste ringa och prata med Irena om hur vi ska göra imårrn eftersom att vi skulle träffas då.
Jag kan ju kanske åka från Lina och dem vid 12.00 tiden och så träffas vi sen när jag kommigt hem eller nått..

Men nu ska jag gå kolla klart på scary move 4 som går på tv 000 action nu !

ha en bra dag
carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0