Hitta på idag

Idag har jag då som vanligt ingenting att göra.
Jag smsade navida igår kväll för att kolla vad hon skulle göra idag.
Men då kom jag på att alla börjar ju i skolan idag.
Vilket betyder att jag verkligen inte kommer kunna träffa nån idag.
Tänk om jag hade gått kvar i engelbrekt. Då skulle jag sitta framför en skolbänk just nu haha.
Men nej då. En vecka till har jag.
Men det känns ändå, som om skolan är igång, på nått sätt.
Kanske för att mamma började jobba idag. Lärarna börjar ju en vecka tidigare än eleverna.


så vad ska jag hitta på idag då?
vägrar sitta hemma, framför tv`n och slösa bort ännu en dag av mitt en vackas långa sommarlov till :)

Men nu ska jag gå kolla mina mail.
Fixade en ny msn igår, så att det har vart lite jobbigt att byta email överallt hehe


men ha det så bra

Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0