Hitta på idag?

Sitter här och har jätte tråkigt som vanligt hehe
Funderar på vad jag skulle hitta på idag då,  nu när jag inte behöver gå på nike mer.
Kanske följer med mamma, Amina och dem ner till stranden på en promenad bara.
Men finns det egentligen nått värre än och sitta hemma en dag på lovet och verkligen ha jätte tråkigt?
Skulle inte tro det.
Nu måste det ju hända något kul snart, kan inte TheSims 2 livet i lägenhet släppas snart eller något annat, hehe

Gud vad jag klagar och klagar, är nog det mesta jag gör i bloggen när jag har  tråkigt hehe.

Och så har man skapat ännu ett onödigt inlägg till bloggen.
Mamsen ligger och läser Ego girl av Carolina Gynning som jag läste för ett tag sen.
Medans jag kanske borde lägga mig och läsa Narnia och prins Caspian som jag precis har börjat på.

Om det inte skulle vara för att Camillo ligger och sover i min säng haha

Men men..nu måste jag nog komma på något att göra snart.

Ha det bra
CArro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0