Jogga

Nej nu ska jag snart gå ut och jogga
Men först ska jag höra med mamma om när hon kommer hem.
Så att jag inte är ute när hon kommer.
Kanske går ut när hon har kommigt.
Men jag ska iallafall ut idag 1.5 timme minst.
för att det är ingen ide att fortsätta kämpa längre, jag menar inte att jag ger upp.
Men jag vet att det inte går utan proffesionell hjälp vare sig jag vill eller inte.
Är det så att jag nu vill bli frisk, så är det hjälpen som gäller.
För här där jag är idag, så är det omöjligt att bli frisk annars, särskillt när man bara får massa skit från anhöriga.

men jag sitter fortfarande mittemellan att fortsätta var såhär eller bli vanlig.
Kan det inte bara komma nånting, bara nånting litet som som övertygar mig om vilken sida jag ska välja.

letar dagligen efter anledningar.

men om jag skulle ta och gå ner till 44kg vilket betyder -4kg och sen håller mig på den vikten, går det kanske inte bra då?

men hur i helvete ska jag göra nåt jag börjar i skolan , jag menar äter jag inte på morgonen och lunchen så kan jag inte konsentrera mig, och äter jag inte middag så kan jag inte sova, vilket betyder okonsentraion i skolan, vilket leder till dåliga betyg, vilket leder till dåligt gymnasium, vilket betyder dålig utbildning vilket netyder helt misslyckad i livet sen, om jag nu inte vill bli nått som inte kräver så hög utbildning jag menar man behöverj u inte bli värsta saken.
Bara man blirnått man vill bli.

men jaja ha en bra dag nu och sorry för alla tråkiga inlägg idag

kramar
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0