Kvällis

Har absolut ingenting att göra en kväll som denna.
Hatar att det är mindre än två veckor kvar tills skolan börjar, Jag vill inte!! är för nervös inför att börja i Västerholm igen.
Orolig för vad andra ska tycka.
Men vadå? borde jag ju egentligen skita i.
Orolig över att allt ska bli som i 7an, alltså ett rent helvete, som det heter på ren svenska.

Om jag ska vara helt ärlig, så är jag orolig över allting just nu.
Orolig över hur gympa lektionerna ska bli i västerholm, orolig över att jag slutat Nike och ska dit på åter besök i början av september.
Orolig över att jag inte vet vad som händer i framtiden.

Samtidigt som jag känner mig så jävla glad  idag.
Känns som om jag fått mitt liv tillbaka på nått sätt, som är jväligt svårt att förklara.
samtidigt som jag verkligen inte Vågar tänka på framtiden just nu.

Det här har jag att INTe se fram imot

: Skolan, över hur det blir att börja i min gamla skola igen

: gympa lektionerna efter ätstörningsperioden, tänker inte säga anorexi eftersom att jag inte är så smal men whatever.

: Ätstörningen till 100% nu när jag slutat Nike. mest av allt skulle jag vilja gå ner dem här 5kgna till 43kg, samtidigt som mamma är på mig så in i helvete, och jag vet att jag bara förstör för mig själv om jag skulle göra det, både psykiskt och fysiskt.  fasten det känns som om jag skulle bli Mycket mycket lyckligare och bättre människa om jag gjorde det.
Blir lite dubbelmoral där lixom.
Så ena dagen står jag för att vilja gå ner till 43 medans andra vill jag bara bli en normal tonåring utan några sånna problem alls.

: Mamma ljuger när hon ringer till Nike och sa upp min plats idag, och sa att allt går jätte bra och blablabla sen så sa hon till min att hon var tvungen att ljuga eftersom att hon inte orkar gå där mer.
Men att jag bara borde börja äta normalt igen, men då sa jag att det kanske vore bäst om jag började på nike igen och det, men då sa hon bara att det inte behövdes utan att jag kan klara av det själv.
Men frågan e om jag verkligen gör det? så vitt jag vet, så har jag kommigt så långt att det är totalt omöjligt att klara detta utan proffesionellhjälp samtidigt som jag vägrar be om hjälp själv, det får hon själv inse om jag fortfarande behöver hjälp eller inte, men jag vet att fortsätter jag såhär här hemma, så kommer jag att få leva i detta resten av livet.
Men jag vill verkligen inte plåga mamma med massa möten och shit, satt då lever jag hällre såhär resten av livet, då är det ju bara jag som drabbas, men om jag söker hjlp så blir mamma tvungen att hålla på åka till Scä och massa sånt, och det vill ju varken hon eller jag.

Saker att se framimot!!

London Resan vid nyår, hehe ska fira nyår bland massa britter :D Och drömde faktiskt om london resan inatt, haha tror att det är 4 gånger eller nått som jag drömmer om den, Längtar verkligen!!

: TheSims 2 Livet i lägenhet, som det inte kommigt ntt datum till än, men när den väl kommigt ut så springer jag till EB games och köper den :D

: TheSIms 3 lite långt kvar kanske, men ett halvår till står jag väll ut med.

: Ung 08, som jag ska till på Torsdag med min köra Fd granne hehe

aa det var väll allt det, ser verkligen inte framimot vägningen imårrn, men men sånt är livet, eller iallafall mitt liv :P Xd
Och jag vill bara säga att idag är en sån dag då jag önskar jag var en normal Tonåring
hehe mer om sånt borde jag nog skriva i bloggen jag menar hm..vad är det för dag odag är det en typisk deprimerande ANA dag eller är det en vilja bli frisk dag!!

idag är det iallafall en vilja bli frisk dag XD

Ha en trevlig kväll nu allihopa!!

massa kramar
Carro




Kommentarer
Postat av: Liselotte

Carro jag hoppas att du inte tycker att jag lägger mig i, men det här är DIN sjukdom- och inte någon annans. När du vill gå till Nike för att du inte tror att du kanske kan bli frisk annars, så ska du absolut inte rätta dig efter någon annan. Man har rätt att prioritera sig själv och sin egen hälsa! Om du inte känner att din mamma är tillräckligt stödjande för dig så är få hjälp av någon annan/stöd det bästa sättet att bli frisk. Jag hoppas att det löser sig!

Kramar

2008-08-13 @ 17:43:54
URL: http://simsnorden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0