Mumien

Sorry för att det inte blivit så många inlägg dem senaste dagarna.
Har helt enkelt inte gjort nånting, som vart värt att skriva om.
Förutom i kväll, då när jag, mamma och alex var på Heron City och kollade på Nya Mumien.

Och var verkligen beredd på att den skulle vara rätt så tråkig, även fast jag älskar dem andra två filmera.
Är inte så förkust över att dem bytt
skådespelare till mamman, men annars så var filmen verkligen grymt bra, och definitivt värd att kolla på.

Imorgon ska jag nog inte göra så mycket, eller inte vad jag tror iallafall.
Men på Lördag så är det BrunchKryssning som gäller med "Strömma". Och åker efter det hem till Min farbror och sover över.

Så, då är det lite roligare saker att skriva in i kalendern även fast det bara är lite enkel brunch hehe, så har det ju verkligen inte hänt någonting dem senaste dagarna, då då är ju det alltid nått.

Kramar
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0