Nu är jag på bra humör igen

Nu är jag som sagt på bra humör igen.
Hatar dem där Ångest attakerna som kommer och går.

jag har kommigt på hur jag ska göra med mitt liv nu iallafall :O
Det här är mina Drömmar just nu

Gå ut högstadiet med MVG

Börja på gymnastiet, vet än inte vilken linje, men ska ju på gymnasie mässa snart satt det ordnar nog sig

Efter gymnasiet tänker jag antingen bli Psykolog (måste nog verkligen vara helt frisk då) eller Arkitekt.
Vet inte ännu vad jag ska välja, men något av dem två lär det nog bli.
Just nu är jag mest inne på psykolog, men jag får se.

Sådär har jag  mina "små" framtidsplaner.

Sen har jag några stora lite overkliga också.

Bli Model, skulle vara jätte kul, men efter att ha läst ego girl av carolina gynning så fattade jag att dt kanske inte är så kul ändå hehe, väldigt hårt och ytligt som in i helvete i den där världen.
Man kan aldrig vara för smal och så fort man har storlet S i klädesstorlek så är man fet, kokainen flödar, på alla fester med det "fina" folket, folk gör vad som helst för att få jobb och pengar och det är helt sjukt egentligen.
lever man i den världen och vi säger att du går på en dejt med nån på en restauran så är det självklart att du bara ska äta en sallad och efteråt såsäger du - jag ska bara gå på toa, kommer snart
han fattar precis, det är ju så alla gör, det är vanligt, annars börjar folk snacka.
Och som carolina skrev 14åriga tjejer har inte en chans i den världen, folk uttnyttjar än, och allt vad det är.
Men dem själva model jobben det är dem som är det roliga.


Sångerska, har jag ju alltid velat bli, men livet där är inte lättare än för modeller.
Kollar man tex på maddona så är hon ett jätte bra exempel eftersom att hon kan sjunga MEN hon har inte en röst som whittney huston, Nej hon är en bra affärskvinna helt enkelt. Det är nästan allt som krävs.
kanske borde jag söka till idol om ett år? bara för att se vad som händer? Det här har ju drömt om så långt bak jag kan minnas.
Jagkan väll inte bara kasta bort det, tack vare mitt dåliga självförtorende som mamma gjorde med modellandet.
En fröken sverige tävling hade krävts, men nej det livet är inget för mamma helt enkelt.
Det kanske är min tur nu?
hm-..så vad säger ni?
IDOL NÄSTA ELLER?


DÄr har ni några av mina drömmar hehe men när det gäller modellandet så menar jag bara att jag mer än gärna skulle bli en vanlig modell, ingenting jag skulle vilja jobba med på heltid lixom.

men en till sak jag vill göra om några år också är att flytta till London.
Jag vet egentligen inte varför bara någonting jag känt för nu i många år.

Kanske skulle flytta till London efter gymnasiet och plugga till psykolog där? som min kusin som flyttade till italien för att bli möbel desginer för ett år sen.

men men,,man vet ju inte vad som händer innan dess

bara lite grejor jag hade lust att skriva ner i bloggen ahahi nte för att jag trro att någon vil läsa det mer än jag själv XD

men nu ska jag gå göra en omelett till mamma, hon ringde nyss

ha en super bra dag allihopa

Carro




ps: blir jag psykolog, så är den första jag tänker bota faktiskt min pappa, han vet det inte själv, men va fan han mår ju inte bra, det ser man ju bara genom att kolla på honom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0