Så vart Ung 08

Vid 12.00 tiden träffade jag Linnea och Alma vid Nk Ingången.
Vi gick mot kungsan, och när vi kom fram till Ung 08 Så var det faktiskt inte så mycket folk som jag hade trott.
Dem flesta köerna va korta, osv.
Så vi bestämde oss för att gå käka lunch någonstans,
Det fick bli på ett Cafè i närheten.
Jag beställde bara en Grekisk sallad eftersom att jag är alerkisk mot dem flesta grejerna man kan äta på ett kafè, som mackor och sånt.

Men iallafall, efter det så började vi gå runt och kolla in dem olika tält som fanns, och medans alma och Linnea skrev en Artikel i stockholms city, så Skriev jag ett inlägg i ung 08 bloggen.
Dum som jag var så glömde jag ju kameran hemma :(

Men det var verkligen super kul på ung 08, och vi fick massage, var med i olika tävlingar, körde guitar Hero och rockband stod i en as lång kö för en varsin Sl stämpel och massa massa mer.
Det var helt enkelt en upplevelse jag inte kommer glämma i första taget.

Men buhuu halva Sl stämpeln gick av när jag fick massage XD
Men så kan det gå hehe
Nu ska jag kolla om jag får med mig Amina eller nån annan dit nåndag hehe
Ha det bra
Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0