se upp för Dårarna

Nu har jag och Mamma precis suttigt framför tv?n och kollat på Se upp för Dårarna, som kom på tv4film.

Idag har jag inte gjort så mycket.
Knappt så att jag suttit framför datorn någonting heller.
Men imorgon, så kommer Min farbror Vagelis och häntar mig, och Alex och, så åker vi in till Strandvägen, för den där Brunch Kryssningen.
det ska tydligen komma massor av folk, och det är jag inte så sugen på :P men men..tre timmar står man ju ut.
och jag lovar att jag inte ska glömma kameran den här gången , så att jag kan sätta in lite nya bilder i bloggen.-
var ett tag sen nu.
tråkig som jag är :P
 
men nu ska jag nog gå kolla på filmen systrar i jeans från 2005, där America ferrera som spelar Ugly betyy är med i :D

ha en trevlig kväll!!

Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0