Slutat på Nike

Jag somnade inte föräns vid 2.00 tiden inatt.
Låg och kollade på Idol Gives back, samt Jerry Springer innan jag tillslut somnade.
Men var tvungen att gå upp vid 7.00 tiden eftersom att jag skulle till nike idag.
Så jag och mamma gick upp och åt frukost samt började gå mot t-banan.
Vi hade stämplat och allt, det var 7 minuter kvar tills tåget skulle gå.

Och jag vägrade, jag och mamma började tjaffsa, och vi gick sedan hemåt.
Mamma ringde Nike, och pratade Med Kristina om att säga upp mig, Och det var absolut inga problem.
Satt nu är det slut på Nike.
Men vad ska jag göra nu på dagarna då?
Kanske borde vara lite mer med Amina, nu innan dem åker om tre veckor.

Någonting får jag ju för fan hitta på :D
Men men..

Ha en bra dag nu allihopa!

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0