Tävling nr 2

Jo, nu är det så att det där Ikea presentkortet jag lovat att tävla ut, inte gick nått vidare bra.
gratisgen.se har gjort det väldigt krångligt att samla poäng, och det finns inte alls många hemsidor att samla poäng genom.

Så då hade jag tänkt att jag istället börjar samla poäng på sidan gratismakeup istället.
och så fort man fått in 400 poäng, så får man ett present kort på Kicks.

Och ju fler presentkort jag får in, ju fler vinnare blir det.

Så det ända du behöver göra nu är att klicka på länken, bli medlem och sen skriva in ditt namn som komentar till mig.
Och så fort jag fått in 400 poäng, drar jag en vinnare av namnen.

http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=1145



Ha en jätte bra dag nu allihopa!
och lycka till för alla er son vill medverka i tävlingen :)

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0