TheSims 2 livet i Lägenhet

Igår Morse så fick jag ju expansion paketet "livet i lägenhet" i brevlådan.
Men eftersom att jag vart med Regina efter skolan nu både igår och idag, så har jag inte hunnigt att testa spelet så jätte mycket ännu.
Utan jag och Regina gjorde mest bara våra egna Simmar, och möblerade deras lägenhet.
Det var det ända vi hann.
Så Någondag när jag har tid och känner för det, så ska jag börja spela på alvar och skaffa en ny generation eftersom att jag inte förstår hur man flyttar över generationen från åstundardalen till Belladonna kvarteret som jag inte änns kommer ihåg vad den nu heter hehe
Så då blir det att skaffa en ny generation "igen" ./ känns lite trist men..vad gör man?

Så jag ser väldigt mycket framimot den stunden så jag ÄNTLIGEN börjar köra med expansionen.
Kanske blir redan imorgon? det vet jag inte än hehe

Men imorgon har vi jordens tråkiaste skoldag.
Vi har någon kamrat dag, där vi ska vara lag från hela högstadiet, och vi ska gå runt och köra massor av "lekar" som tex hoppa säck och sånt :S
Och det skulle jag säkert tycka va super kul om jag skulle orka allt det där. men det gör jag verkligen inte.

Men som tur är så slutar vi rätt så tidigt vid 14.00 tiden, och efter det så är det helg!
Så då lär det bli en hel del Sims spelande för min del hehe

Godnatt!!

Caroline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0