Tråkig Shopping

Nu har jag suttigt och gjort en planering, för hela morgondagen.
Och det känns som om jag kommer bli tokig snart, eller åtminstone osocial.
Men vadå? alla är ju i skolan imorgon, så då kan jag ju inte träffa någon imorgon heller.

Nu är det en vecka sedan jag träffade någon kompis sist. Men alla är ju i skolan och det är inte så jävla kul att bara sitta hemma och göra grejor med Alex hela tiden.

men iallafall, så imorgon på morgonen så går jag och Alex någonstans och äter frukost. Sen så Måste jag, följa med hpnpm till centrum eftersom att han måste köpa nya skor samt ett par brallor.

sånt där kan han inte göra själv, då blir det att han köper nått nytt spel till sin xbox 360 istället.
Så jag hjälper honom lite med det haha, och kollar runt lite i centrum.

Och vid 4.00 tiden går vi mot skolan, hämtar upp mamma, Sticker och storhandlar.
pappa hämtar oss, och vi åker och sover hos papp.

Känns inte som att jag har någonting att se framimot imorgon. Vist kan det vara rätt okej att bara vara med Alex en dag, men vafan en vecka!!
Jag borde kanske ringa någon nu eller nått.
Eller så tar jag det bara lugnt nu sista dagarna på sommarlovet och börjar träffa lite kompisar sen när skolan börjar.
Alla sitter ändå framför skolbänkarna nu varje dag, förutom Irena då.
Men hon får faktiskt också ringa mig någondag om hon nu vill, jag kan ju inte alltid ringa henne.


aja nu ska jag tillbaka till gamla repriser av parlamentet

Godnatt!!

Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0