Falla tillbaka?

gör jag det?
Ibland börjar jag undra och särskillt nu.
jag menar jag har inte slutat umgås med folk. Jag orkar ju sånt, men har ju inte träffat kompisar sen jag var på ung 08 med Linnea och Alma.
Det kanske bara inte funnits något tillfälle helt enkelt, men någon som jag verkligen skulle vilja träffa nån dag nu, är Sandra.
Det var ju ett tag sen nu.

och snart börjar skolan :/ börjar bli jätte orolig nu.
Tänk om allt blir lika hemskt som 7an?
Det får bara inte hända, för då vet jag inte vad jag gör!!
Pratade med mamma om det, men hon säger att det på nått sätt känns positivt just nu, så hon tror inte att det blir som i 7an.
Men vi får väll se hur det går

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0