vart och Handlat

Jag och Mamma gick ner till Centrum vid 18.00 tiden, och åt middag innan vi sen gick vidare och storhandlade.
Vi såg också att dem öppnat en ny butik i Centrum, (NewYorker) hette den och dem hade grymt snygga, kläder och accessoarer där.
Så då får jag väll passa på att shoppa lite nya kläder innan skolan börjar om två veckor.
Men iallafall, efte Middagen så gick vi till CityGross eftersom att den Butiken är så Himla stor, vilket ju är bra när man ska storhandla :D
och handlade.
Vi var klara vid 22.00, satt då åkte vi hem.

Så dagen blev väll helt okej sen efter allt det där under dagen-

Imorgon vid 12.00 tiden ska jag träffa Linnea och några till Vid NK och så ska vi till UNG 08 som ligger där nånstans :D

Nu ikväll har jag inte så mycket att göra, så jag ska nog bara sitta här framför datorn medans Alex och mamma sitter och kollar på Filip och Fredrik repriser från 2006

Ha en trevlig kväll

Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0