Vinnare av Smyckestävlingen!!

Förlåt, jag vet att jag skulle avslöjat det igår, men jag kom på att det var Torsdag strax efter att vi vart på Bion.
hehe har inte så stor koll på dagarna nu när det är sommarlov.
Så nu har jag skrivit upp alla namn, som jag tyckt haft bäst motivering och drar helt enkelt en lapp.


och Den glada vinnaren blev...Isabella!!

Grattis Isabella, som vann mitt stora smyckesskrin, som jag väntat länge på att få lotta ut nu.
Jag kommer maila dig inom kort, och be om adresser och massa sånt.
Sedan så skickar jag iväg den.

Och lycka till nästa gång,alla andra som var med och tävlade  det blir såklart fler tävlingar inom kort för er som vill vara med och tävla om dem :)

Ha en bra dag

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0