Ang Nyår

Känns så tungt att det bara är 12 dagar kvar till skolan börjar igen :( Drömde till och med en mardrömm om det inatt :/ Nää verkligen ingenting att se framimot direkt..
Men nu kanske jag borde fokusera på dem lite bättre dagarna som kommer.
Ex förra nyårsafton firades ju med Linnea och hos Linnea.

Och iår blir det Regina jag firar med hemma hos pappa, kommer bli kul att ha med någon kompis så att man slipper sitta där själv med alla andra människor XD


Men hursomhelst idag var det egentligen meningen att jag och mamma skulle åka till mormor en stund för att hälsa på henne lite och få våra julklappar.
Men sen när mamma ringde henne sa hon att vi skulle komma imorgon istället, vilket jag verkligen inte tror på.
Så det vart en grej ma slipper idag iallafall, så nu har jag ingen aning om vad jag ska göra idag, har ingen lust med att bara sitta hemma och låta dagarna bara rinna iväg, och plugga lite kan jag ju också glömma, är ju ingenting man orkar med på ett lov :/
Har smsat några kompisar nu, men väntar fortfarande på svar, sen får jag väll se då:P

Ha det bra

Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0