Carros Julklapps Handel

I lördags så var ju både jag och Regina istan för att handla klart julklapparna, och eftersom att jag bara fick halva min månadspeng då, så fick jag resten på söndagen, då jag gick runt själv i SKHLM och handlade klart det sista.
Men det är inte riktigt klart än utan på fredag (efter skolavslutningen) så blir det lite julhandel också, då jag handlar det absolut sista.

Det här har jag handlat: (nu tar jag förgivet att ingen av dem som jag skriver här nu sitte och läser bloggen)

Till Alex: En svart stor spargris med en vit döskalle på, Och lite andra små döskalle prylar ja ni fattar nog,

Till mamma: En fin present grejs från Åhlens city (ni vet alla precent askar man kan köpa från Dior och Lancome och dem) men mamma fick en liten rosa väska, med lotion tvålar, och lite andra badsaker i.

Pappa- Darins Flashback -kan erkänna att denna julklapp inte så så himla seriös men pappa gillar faktiskt Darins musik.
Senast jag åkte med pappa när han sjussade mig och Regina till stan så bad han mig till och med att springa upp och hämta darins skiva så att vi kunde lyssan på den i bilen, och förra tisdagen när han skussade mig till tandläkaren så frågade han om han fick låna hans skiva några dagarhehe men det fick han givetvist inte haha så nu får han faktiskt en EGEN darin skiva i julklapp av lilla mig :D ni ser, det är inte bara småtjejer som jag som älskar Darins Musik :P

En choklad bok, med massor av recept i,

Till Isabell - Ett paket med grejor så att man kan göra egna smycken, alltså ett smyckes sett, och ett paket med scrapbooking prylar (hon älskar scrapbooking hehe)

Maria- Min kusin får ett par örhängen, ett halsband från glitter samt lite badsaker från H&M
Debbi- Ett par örhängen, ett halsband och lite badsaker från H&M Dock inte likadana som Maria
Kikki- Ett stort badsett med lotion från H&M och ett Halsband från Glitter

Lina- Hittils har jag bara hunnigt köpa ett snyggt Halsband från Glitter (jag kan hennes halsbandsstilar nu tror jag)
Hon har sömnproblem idag så därför får hon också en skiva från "beauty and neature" med lugnande musik i.

Kvar att köpa:

Min faster- Månads pengen börjar sticka iväg lite nu va, så det får bli något litet men kul

vagelis- får också något litet bara..

Alexia- Min lilla älskling får nog någonting från BR tror jag, honär ju så liten, så med henne blir det nog lätt :D ps: hon tror fortfarande att jag är en batteridriven docka hehe när vi träffas, måste nog vara alla tre åringars dröm att få leka med en batteridriven docka :D

Mamma och Lina - får någonting litet mer, har ingen aning om vad men någonting ska det nog bli.

Alex- kan vänta sig en hel del den ungen hehe

Sen så har jag och Alex som tradition att vi alltid springer iväg till Panduro och köper ett sätt där man kan göra antingen tvålar eller egna ljus, också gör vi dem och ger bort till alla i Julklapp.

Men jädrans säger jag bara, kom nyss på att jag glömt bort att köpa någon julklapp till Sotiris också, men det får bli nått på fredag :D


Så det var alla julklappar det, och jag har också passat på att skriva (eller med ett annat ord TA från internet) lite julrim också,...men dem skriver jag in sen hehe


Ha det bra allihopa och glöm inte bort att INTE gå handla julklappar i sista sekund som jag och mamma gjorde förra året, då när allt är slut och man får nöjja sig med skitet som blev över hehe


GODJULL

Carro




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0