Engelbrekt kan ta sig någonstans

Jag har fått en Räckning på typ 2000kr för gamla böcker som jag tydligen inte lämnat tillbaka från i sjuan.
Men  jag och Pappa var där i sommras för att skriva ut mig därifrån och för att hämta alla mina gamla skolböcker och lämna in dem.

Men nej då, då sa tanten i expeditionen att dem redan rensat skåpen och kastat dem för att dem beställt nya så om jag hade nått som var mitt därinne så är det nu borta.

Men nu är det alltså så att alla mina gamla böcker LÅG i mitt skåp och vadå är det då meningen att jag ska använda alla mina jäkla julklapps pengar för att betala böckerna som DEM slängt.

Nää då skulle inte tro, det, mamma får nog ringa dem så fort som möjligt, här ska ingenting betalas inte hehe..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0