Fet hy

Jag har nästan alltid haft torr hud, och har därför alltid dissat alla krämer som man rekomenderas för sin feta hy.
Men nu när jag kollar på alla mina vardags bilder, så ser jag att min hud verkligen blivit fet.
det bara glänser i ansiktet vid varje bild, och det ser inget annat än väldigt ofräsht ut.
Hur kan det komma sig? att jag ser så fruktansvärt trött, sliten och ofräsh ut på alla bilder.
Ska jag köpa någon kräm? börja använda grymt mycket puder vardagligen? vad kan hjälpa mig att inte se så jäkla glansig ut på foton och i verkligheten?

This is me Today





Kommentarer
Postat av: Anna

Kalla mig knäpp, dum i huvudet eller vad som helst. Men jag måste bara få säga att jag älskar dina ögonbryn! Dom är ju helt perfekta.



Min fråga - hur lyckas man ?!

Love /Anna

2008-12-17 @ 20:39:34
URL: http://naannah.blogg.se/
Postat av: Therése

Hah det var en lång önskelista ;) Men det har jag också :P

2008-12-17 @ 20:58:16
URL: http://bloond0.blogg.se/
Postat av: Anna

Imponerande. Jag lyckas aldrig med mina ögonbryn, dom ser alltid så onaturliga ut. Jag ska låta dom växa ut, okej, jag säger alltid så. Men den här gången ska jag verkligen det! Ögonbrynen är liksom själva ansiktslyftet tycker jag. Man blir en annan person beroende på om man har noppat dom eller inte. Eller hur? (;



Ha det bra.



Kram A

2008-12-17 @ 22:05:56
URL: http://naannah.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0