Första inlägget då

Hejsan allihopa!
Nu kom jag precis hem ifrån Tandläkaren.
Jag var faktiskt i skolan idag, men jag klarade verkligen inte av mer än två lektioner innan jag sedan gick hem, hämtade lite skolböcker (eftersom att jag ligger efter som sjutton!) och drog ner till Bibblan och pluggade lite.
Tills sedan pappa kom och hämtade mig, och vi stack och åt lite lunch och vid 14.00 hade jag tandläkare.

Pappa är tydligen "rädd" för tandläkare hehe så han fick vänta utanför medans jag gick in och drog ut två till tänder, alltså har jag sammantalgt dradit ut 4 tänder nu (hurra!) alla tänder klara, nu är det bara den nedre tandställningen som ska sättas på i Januari.

vart det inte snyggt med dem två tussarna??
Det är inte lite jobbigt just nu med tanke på att jag är Grymt Törstig!! Kanske har vi kvar lite cola light sen igår? men det får vänta en timme eller nått...


Här är två bilder från bibblan..





ha det super!!

Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0