Hjälp! Mimmi löper

Satt och kollade på tv vid 20.00 tiden och eftersom att det inte kom något bättre så vart det bara det där charter programet som gick på tv3 där folk från Norge åker på semster till Malorka och så får man följa dem osv, inte så jätte kul, men hur som helst, sen så mitt i allting så hör jag Mimmi gå runt i hallen och jama.
Och då menar jag inte jama som vanliga katter utan det var riktiga skrik jamningar ja ni vet så som det låter när katter löper.
-inte nu igen, tänkte jag

Var ju inte så länge sen, sen sist, nu får hon väll hitta en Hane snart, eftersom mamma har gått med på en kull.
Men det verkar tyvär inte finnas så många han katter där vi bor :( men som tur är så är hon en liten katt (dvärg) så hon ser ju ut som en liten kattunge nästan så det låter inte SÅ mycket när hon löper men låter gör det ju :P
Hur ska små bebisar få plats i henne? Kan tänka mig att dem också blir ganska små.

Men nu ska jag snart gå sova och frukta för den kommande dagen imorgn ;/

Godnatt allihopa!

Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0