Min mamma är Poppis XD

Nu har jag precis kommigt hem från skolan , och äntligen är det jullov!
Vi började som sagt vid 8.50 och slutade vid 10.00 faktiskt, så då träffade jag Olivia lite  och vi gick till mellanstadiets avslutning för att kolla på deras uppträdande i Aulan,
 eftersom att mamma ville att jag skulle komma och kolla på när hon och lärarna uppträdde + att jag behövde hjälpa till och bära hem alla hennes presenter.

Men jag och Olivia va tvungna att sitta utanför aulan och väntade eftersom att Alex lärare Karin, tyckte att vi inte skulle få vara där inne och kolla på eftersom att vi kom från högstadiet.
Jäkla kärring alltså, alla lärare gick med på det utom hon då. Det var inte så att jag hade VALT att komma dit, utan det var ju mamma som ville att jag skulle komma och kolla.
Suck vilken människa alltså, enligt henne blir ju alla mellenstadie barn rädda för mig och olivia om vi kommer eftersom att vi är från högstadiet,
Vilken riktig kärring alltså, 6orna blir ju jäkligt rädda när två tjejer från åttorna kommer och kollar när deras lärare uppträder.

nej så vi fick vänta utanför en timme :S

Efter det så följde jag med mamma till arbetsrummet och vi bärde hem alla hennes precenter och hon fick skriva atografer till eleverna som vägrade släppa henne haha, synd att det bara var vikariat hon jobbat, annars hade hon ju fått vara kvar, men nu blir det att hon får söka nytt jobb.

Men jag har aldrig i hela mitt liv vart med om att en lärare blivit så populär att hon fått skriva Atografer till eleverna haha, dem var så gulliga :D

Här är mammas alla precenter som hon fick..





Carro

Kommentarer
Postat av: Young A$€

Haha va synd, ofta 2 tjejer från 8:an ska skrämma 6:or :S

2008-12-19 @ 15:29:53
URL: http://alankurdtjetjenhamza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0