Orolig

Gick ner till Ica för en stund sen för att handla hem lite middag, medans mamma tog en snabb dusch.
Men det vart bara linssoppan från igår samt två mackor.

Nu ska jag bara ta det lugnt hela kvällen hade jag tänkt, och kolla lite på tv, men man har ju ingen aning om vad som visas på tv längre eftersom att allt nästan haft sässongsavslutning. 
Är sjukt orolig över framtiden också. Är nästan livrädd över att bara tänka på den. 
Såhär kan det ju inte fortsätta, jag kan ju inte gå hem från skolan efter halvaskoldagen och sätta mig på bibblan och deppa. 
Nej usch jag vill inte änns tänka på det just nu, så jäkla jobbigt så jag väljer nog att förtränga det sålänge :/



katterna ville ut, men inte så länge till sen när märkte att det faktiskt regnar..


Alex försöker ta bort kameran för det ostädade rummet, men vad säger ni? kanske dax för en storstädning eller?


 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0