Sista inlägget för iår

Vet att jag inte varit jätte aktiv nu dem här mellandagarna men anledningen är helt enkelt att det inte har hänt så mycket´i mitt liv.

Just nu sitter jag bara och väntar på att pappa ska komma och hämta mig och Alex, vi ska iväg till Lina och fira nyår där vilket betyder att det här blir det sista inlägget för iår.
Jag har packat med mig allt jag kommigt på som ex det nya idol spelet (karaoke) Lips, och en hel drös med smink och nyårskläder.
Kommer såklart att lägga in bilder från nyår i bloggen sen :) fast det får bli nästa år det..xD
Känns lite tråkigt att 2008 är över och jag ser inte särskillt fram emot 2009 direkt, men jag hoppas verkligen att 2009 blir ett bättre år än 2008.

Nä allt som finns att se framemot 2009 är nog sommarlovet! lär nog bli en hel del sommarjobb, shopping och greklands resor i sommar :) Kanske lite för tidigt att börja tänka på sommaren men det är nog det ända jag längtar till just nu.
Fast TheSims 3 är ju någonting jag också börjar se framemot nu, har ju väntat sen i mars nu :)
Nej nu ska jag inte sitta här och skriva ska ringa pappa och kolla hur långt han har kommigt...


Men hur ska ni fira nyår iår?

Ha det bra och ett HA ETT GOTT NYTT ÅR allihopa!!

Kramar
Carro


Kärnan, Idol Karaoke, spel

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0