Smal och Blond

 
Hittade den här bilden, när jag kollade på lite bilder från arkivet i Oktober.
Varför, varför, varför ser jag inte ut sådär idag??
Ångrar mig lite när jag färgade om håret brunt, men vad skulle jag gjort när mitt hår vart så slitet efter alla färgningar att det kändes som en hård buske, eller som svinto som mamma brukade säga haha
Får försöka tänka posivt, och att mitt hår nu kommer att växa ut  och jag lär ju inte bli gråhårig vid 20 iallafall, men jag vill inte säga att jag är lyckligare nu när jag gått upp dem där kilona än vad jag var när jag såg ut sådär.
Jag var faktiskt lyckligare där på bilden än vad jag är nu, kommer ihåg när jag tog den där bilden.
Men om jag ska försöka tänka positiv, hur hade mitt liv sett ut idag om jag fortsatt som jag gjorde då? det där är ju trots allt två månader eller mer, sen den där bilden togs.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0