Tandläkare

Trodde allt var bra när jag vid 16.00 gick och möta mamma för att få lite sällskap hem från skolan.
Men Ikke sa Nikke säger jag bara
Nej 15 minuter senare sitter jag i pappas bil påväg till Eastmaninstitutet, för att limma fast min tandställning som gått av två gånger nu på tre veckor.

Sen när jag var där vid 16,15 så såg hon att det var en till tand till som fästet hade lossnat på, så det var bara att börja limma på, och min första tanke var..
-aldrig mer att jag äter någonting som närmar sig ordet "hårt".

Kan ju inte börja åka dit en gång i veckan för att tandställningen går av, så nu ska jag verkligen börja vara mer försiktig än jag varit och kanske börja ha lite överdriven koll på vad jag äter, det börjar bli lite pinsamt att springa där hela tiden...

Anyway, så kom jag precis hem och klockan är 17.30, nu ska jag allderles strax äta lite middag, sen så blir det att planera morgon dagen har så himla mycket jag måste hinna med nu innan jul, men vem har inte det egentligen?

Här är lite bilder från idag!



Och där åkte cola flaskan i golvet!




En nyvaken osminkad Carro


Med lite smink i facet


 Mitt lilla underverk :P


Har lite ångest över att jag valde att skriva "jag är bäst" på kudden, nu tror ju alla att jag tycker att JAG är bäst, men så var inte själva tanken, utan det var bara meningen att det skulle stå så som ett motiv lixom :P


Ha det bäst!!

Många kramar
Carro


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0