Äntligen hemma i sverige

Hej allihopa
Igår vid 22.00 tiden hämtade Mamma och Vagelis mig och Alex på Arlande.
Det var en lång resa verkligen.
Först åkte vi från Athen och mellan landade i Prag i två timmar innen vi sedan fick åka iväg hem till stockholm igen.
Men jag kommer inte kunna lägga in några bilder från resan än eftersom att Pappa har min Kamera och han är hemma om två veckor.
Men iallafall, så var resan Helt underbar, Fast med en hel del jobboga dagar också tyvär.
Och jag har gjort allt från att ha solat och badat till att spå mig hehe.
men jag skriver mer om resan i nästa inlägg för nu ska jag iväg och äta lite frukost.

Ha en skön sommar
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0