Blondin och klar för att åka

Börjar känna mig grymt nervös inför resan nu.
Pappa kommer och hämtar mig och Alex kl 13.00 och då åker vi till Lina och dem.
Vet inte varför vi måste vara där så tidigt eftersom att då inte kommer få nånting att göra och så.
Så jag ska träffa Amina kl 11.00 idag, och så ska vi göra lite grejer fram tills pappa kommer och hämtar oss.

Igår kl 15.00 hade jag ju tid hos frissan som jag skrivit förut,
Och ja jag blonderade håret för fjärde gången och det är NU som jag börjar bli riktigt nöjd.
Men jag ska dit igen Imårrn och färga slingor där det fortfarande är lite orange aktigt.
Det är det inte på så många ställen, men där det är lixom.
Och eftersom det tog sån tid igår, så bestämde jag mig för att färga ögonbrynen imårrn pch lixom fixa klart det sista.
Sen så är jag klar för att åka :)

Kommer bli tråkigt att inte Kunna blogga så mycket, men jag tar som sagt massor med bilder som kommer in på bloggen nån dag om två veckor hehe.

Just nu vet jag inte vart kameran tagit vägen, men jag måste ju hitta den innan vi åker.
Men det gör jag nog, tror lixom inte att det lär bli någor stort problem.

Men men..nu ska jag ut och gå powerwalk mina 5km.
Ha en trevlig dag allihopa
Carro

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0