En Present

Mammas kompis Anna har vart i Någon stad här i sverige, kommer faktkskt inte ihåg vart hon var, men någonstans var hon  iallafall,
Så Mamma har sprungit rätt mycket hos henne nu dem senaste dagarna och matat hennes katter osv..
Så just när jag var på ica för ungefär 40 minuter sen, så ringer mamma mig och vill att jag ska möta Anna eftersom att hon har en liten Present med sig från staden hon vart i hehe.

Så jag går och möter henne utan för Ica och får en stor burk med Grennas färska Polkagrisar direkt ur fabriken.

Min mamma får nästan alltid godis i present av Både Hennes elever och kompisar eftersom att alla vet att hon är värsta godisgrisen.

Ni skulle sett på t-banan efter deras skolavslutning, då andra lärare får blommor och presenter så fick mamma blommor, ett present kort på Ejes Chokladfabrik, en Godis skål och massor av Lindh chokladkakor hehe så, så var det med det plus att både hon och min lillebrorsa Alex äter MINST en 200g marabou chokladkaka varje dag haha inga hälsofrak här inte XD

Ha en trevlig kväll
Carro



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0