Horoskop

Torsdan har inte alls börjat något bra.
Dagen började med att jag vaknade 7.00 (somnade 1.00) och kunde inte somna, om så jag har vart vaken sen dess.
Mamma klagar på att hon är orolig för mig bara för att jag inte sover, så mycket och missköter mitt matshema och blablabla.

Medans jag är orolig över om jag ska börja i Västerholm igen och alltså sluta i Engelbrekt.
Allt skulle kännas hundra gånger bättre om jag började i min gamla skola igen, och mamma skulle lätt kunna fixa det nu när hon själv ska börja jobba där.

Men jag måste prata med min kompis Irena om hur det är i Västerholm just nu, och om det är värsta Katastrofen som jag har hört att det är, eller hur det är, för jag pallar verkligen inte att gå kvar i Engelbrekt, jag trivdes verkligen INTE där.
Men jag och Mamma skulle prata om det lite senare idag och jag tänkte ringa Irena vid 12.00 tiden.

Men iallafall, desperat som jag är just nu, så sökte jag upp mitt dagliga horoskop på nätet nu, eftersom att jag har en hel del beslut att ta idag och dem närmaste dagarna.


Såhär Stod det..

eller reload i din webläsare för att rätta till det!
 Tur
Turen visar sig inte från sin bästa sida idag. Tyvärr är det bara för dig att undvika situationer där slumpen kan avgöra mycket.
Hälsa
Du känner dig nu stark och frisk. Men i stället för träning och motion satsar du på hantverk och praktiskt arbete.
Ekonomi
Köp inget utöver det absolut nödvändiga. Utgifter idag kan du få ångra länge.
Arbete
Du kan ha svårt att fokusera dig på arbetet idag. Dina tankar vill sväva bort till dina privata problem vilket inte är så lyckat.
Kärlek
Du måste vara realistisk när du planerar långsiktigt. Någon lovar runt - men håller tunt!
Relationer
Du är ambitiös när det gäller att skaffa nya bekantskaper idag. Se upp så att du inte ger ett alltför ivrigt intryck.



Och för imorgon

Tur
Det verkar inte hända så mycket intressant idag. Inte där du får tillfälle att utnyttja tur i alla fall.
Hälsa
Idag kan du känna dig litet krasslig men det verkar som om det går över tills på kvällen. Var noga med din klädsel.
Ekonomi
Din ekonomi går bra, även om du inte ser nya pengar nu. Det rör sig mer om förbättringar på lång sikt.
Arbete
Tecknen visar att du idag bör spara dina krafter till kommande uppgifter. Tag det därför lite lugnt på arbetet.
Kärlek
Ett sammanträffande under dagen med rätt person kan bli en vändpunkt för dig och ett steg i rätt riktning.
Relationer
Ibland rusar känslorna iväg med dig, och du slänger ur dig ord som du egentligen inte menar. I dag skall du inte glömma att först räkna till tio.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0