Konstig dröm :S

Har sovit jätte dåligt i natt, och vaknat flera gånger.
Första gången var vid 6.00 tiden som jag vaknade och inte kunde somna om, så jag satte på tv`n.
Efter en studn somnade jag om iallafall, och drömde en skit skum dröm.

Jag kommer inte ihåg så mycket av drömmen, men jag hade iallafall precis börjat i skolan, efter sommarlovet, och jag har verkligen lovat mig själv nu att jag ska försöka ha MVG i alla ämnen, okej det kanske är lite överdrivet men iallafall..så var jag i skolan osv, och vi hade värsta redovisningen på engelskan, och jag fick as dåliga betyg redan första dagen, men sen helt plötsligt så kom det massa kändisar upp från ingenstans BLA Ben Barnes, och han kände typ mig och var med i vårt gäng i skolan haha typ som vilken person som helst.
Sedan så fortsatte skoldagen hur som helst och Ben Barnes var med oss hela dan, Eftersom att han tillhörde vårt gäng lixom, men det var inte direkt mina vanliga kompisar där utan det var några andra konstiga typer, och jag tyckte det var skit kul att han var med oss, satt jag sket fullständigt i att mina betyg verkligen sög haha
det är det mesta av drömmen jag kommer ihåg, men den var verkligen skit skum, kan inte skriva varför eftersom att jag själv inte kommer ihåg det hehe

Och just när jag skrev detta inlägg så kom jag på varför jag drömt denna dröm.
Jo igår så hittade jag ett klipp på youtube på Ben Barnes när han var med i tv serien "doctors" 2006, och om man kollar på filmen vilket jag gjorde igår hehe så kanske man fattar varför jag drömde denna dröm XD

kramar
Carro
video

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0